Politika kvality spoločnosti Hammerbacher SK, a.s. vyjadruje záväzok vedenia spoločnosti a všetkých jej spolupracovníkov riadiť svoju činnosť a rozvíjať aktivity tak, aby inovatívnymi výkonmi, kvalitou, skúsenosťou a spoľahlivosťou sústavne vytvárali podmienky pre dlhodobé partnerstvo so svojimi zákazníkmi na základe ich spokojnosti s výrobkami a službami spoločnosti.
Hlavné zásady politiky kvality v spoločnosti:
- Hlavným motívom všetkých aktivít v našej spoločnosti je uspokojenie požiadaviek zákazníka.
- Kvalita práce spolupracovníkov je podmienená sústavným vzdelávaním podľa odborností.
- Nositeľom kvality je každý spolupracovník v rámci jeho každodennej spoluúčasti na procesoch v spoločnosti.
- Kvalita pracovných procesov je podmienená nielen kvalitou systému zberu, spracovania a prenosu údajov, ale aj vzájomnou komunikáciou medzi spolupracovníkmi.
- Zlepšovanie pracovného prostredia a vytváranie slušných a bezproblémových pracovných vzťahov vedie k identifikácii spolupracovníka so spoločnosťou a motivácii pracovníkov.
- Výber najlepších dodávateľov a kvalitných materiálov zvyšuje potenciál kvality a prispieva ku znižovaniu strát.
- Každodenná kontrola kvality, riadenie nezhodných výrobkov a reklamácií je základom pre systémové zlepšovanie kvality.
- Zlepšovanie kvality je sústavná, nikdy nekončiaca činnosť všetkých spolupracovníkov spoločnosti.
- Udržiavanie korektného vzťahu spoločnosti voči životnému prostrediu a relevantnému okoliu je pre nás samozrejmosťou.